Managed IT Service je usluga u kojoj klijent dobija tačno ono šta mu treba za prihvatljivu cenu. Managed IT Services ima koncept koji pruža mnogostruku korist i kreira nov način upravljanja IT infrastrukturama i podršci. Cilj je produktivniji pristup i rasterećenje ljudskih resursa, u smeru razvoja i unapređenja postojećih sistema.Održavanje IT infrastrukture
Postavite sebi ova pitanja kako biste lakše odredili da li je vreme da prepustite održavanja IT infrastrukture vaše kompanije stručnjacima koji se bave isključivo tim poslom: Da li imate deljena dokumenta?, Da li znate realnu investiciju u računarsku opremu? Da li imate kontrolu nad podacima? Da li profit trpi zbog nefunkcionisanja računarske opreme?
Konekt nudi preuzimanje kompletne brige o održavanju telekomunikacione, mrežne, serverske i računarske infrastrukture u skladu sa stvarnim potrebama korisnika čime obezbeđujemo dodatno vreme za efikasnije i brže poslovanje, a uz kontrolu troškova redovnog poslovanja. Velikim iskustvom i odličnim poznavanjem tehnologija od strane naših stručnjaka, garantujemo da ćete dobiti optimalno rešenje i za najkompleksnije probleme, mi uvek vodimo računa o potrebama i mogućnostima vaše kompanije.
Koje su prednosti održavanja računarske infrastrukture od strane specijalizovanih firmi koje se time bave?
Racionalizacija troškova;
Obavljanje svakodnevnih poslovnih aktivnosti bez smetnji;
Preventivno održavanje infrastrukture daje manji broj neočekivanih incidenata (ušteda vremena i novca);
Ekspresno uklanjanje nastalih problema, uvek dostupan tim IT profesionalaca.
Šta obuhvata redovno održavanje računarske infrastrukture?
Prevencija:
Podešavanje bezbednosti i kompletne infrastrukture (ruteri, firewall, serveri, storage, wifi, IP telefonija, radne stanice);
Kompletna infrastruktura se dovodi u optimalni režim rada;
Daljinsko nadgledanje (otklanjanje problema bez uticaja na rad klijenta);
Intervencija:
Uvek dostupna tehnička podrška za rešavanje tekućih problema.
Koncept Managed IT Services je na više nivoa unapredio globalno poslovanje, i na korist poslovnog ekosistema kao i na korist samog koncepta – boljom efikasnošću i unapređenom praksom održavanja sistema. Zato su ovi servisi skalirali na faktički sve domene instalacije, upravljanja i održavanja. Managed IT Services održavanje je nastalo iz potrebe da klijent prebaci akcenat na razvoj svojih sistema – nasuprot operativnim poslovima koji su na svakodnevnom nivou. Konekt Doo pruža pomoć korisnicima u sklopu ugovorenih usluga. U cilju maksimalne zaštite poslovanja klijenta u dogovorenim modalitetima pružanja usluga.
Ciljevi IT Menaged Servisa su esencijalno – unapređivanje, odnosno znatno poboljšanje sigurnosti, pouzdanosti, efikasnosti i SMANJENJE TROŠKOVA.
NDA (Non-disclosure Agreement) ugovor je naša praksa u poslovanju, kojom klijenta dodatno osiguravamo da nijedan podatak o njegovim sistemima ne izlazi u javnost. Klijent takođe, ni u jednom trenutku ne gubi kontrolu nad operativnim aktivnostima nad njegovim sistemima.
Managed Service Provider Konekt sa klijentima nalazi idealno rešenje i vrši sublimaciju seta usluga koje će biti pružene za uloženi novac. Prilagođavamo se zahtevima klijenata u smislu odgovarajućih modaliteta (flate-rate i variable rate).
Način pružanja usluga koji nas izdvaja od klasičnog održavanja je:
Snimak stanja postojećeg sistema;
Unapređenje sistema kroz unapređenje telekominkacione, mreže I serverske infrastrukture kao i aktiviranju dodatnih servisa;
IT Cyber bezbednost;
Proaktivno održavanje;
CRM rešanja
Konsalting i konstantno unapređenje;
Obezbeđivanje kompletne IT opreme i isplata do 48 mesečnih rata.
Što se tiče već postojećih IT servisa unutar korisničke radne organizacije, cilj je da bude rasterećena i samim tim usmerena ka inovaciji i razvoju poslovanja. Sve je više firmi koje to shvataju i odlučuju se za prelazak na ovu vrstu usluge – jer im ona na kraju pruži mogućnost da unaprede svoje celokupno poslovanje!
Šta Vi dobijate iznajmljivanjem IT opreme?
Lišavate se brojnih zahteva i komplikacija vezanih za organizovanje kancelarijske štampe;
Ne investirate u opremu;
Ne organizujete servisiranje opreme;
Ne nadgledate garantne rokove za opremu, servis i potrošni materijal;
Nema nepredviđenih troškova i neplaniranih izdataka;
Štedite novac i imate više vremena za elementarnu delatnost vašeg poslovanja;
Izbegavate ni malo jednostavne procedure nabavke opreme, potrošnog materijala, rezervnih delova i servisiranja.
Opcija otkupa opreme po simboličnoj ceni nakon isteka ugovora.
Tehnička realizacija intervencije:
Daljinski pristup računarskoj infrastrukturi u cilju otklanjanja problema;
Izlazak na lokaciju korisnika u situacijama koje zahtevaju fizičko prisustvo;
Ono što je poslovna politika Konekt jeste to da se naše usluge održavanja adaptiraju na vaše stvarne potrebe, pored osnovnih paketa održavanja – mi prilagođavamo ponude realnim potrebama klijenata.
Pošaljite upit za sve što imate da nas pitate, tu smo za Vas i rado ćemo Vam odgovoriti na sva pitanja i nedoumice.
Obavezno zapratite našu Linkedin stranicu.