Digitalna transformacija je proces, koji je ostavio veliki uticaj na izmenu ogromnog broja poslovnih modela u mnogim granama industrije. Internet daje nove puteve poslovanju, ali su I promene na njemu sve intenzivnije I brže, iz godine u godinu. Što nam jasno govori da su kompanije doslovno prinuđene da se intenzivnije I brže adaptiraju na takav režim poslovanja.
Prolazi ono vreme kada su se svi poslovni procesi odvijali samo unutar kompanije, a uveliko je došlo vreme koje predstavlja niz vrednosti na čijem čelu je jedino – potrošač. Proces digitalne transformacije se ne odvija sam od sebe, on mora da bude adekvatno I kvalitetno sproveden, jer za rezultat ima ne samo nove usluge I proizvode, već I nove organizacije I kompanije koje ih nude. Šta znači adekvatno sproveden proces digitalne transformacije? To znači uspešan rezultat koji podrazumeva kompletnu rekonstrukciju poslovanja – kroz promenu svih sektora I njihove organizovanosti. Ne postoji grana industrije koju nije zahvatila digitalna transformacija (telekomunikacije, medicina, finansije, izdavaštvo I mnoge druge). Oni koji su bili spremni na prihvatanje novih modela poslovanja I promena unutar istih, uspeli su da prežive ovu (r)evoluciju.
Mi smo svesni te potrebe, da se odgovori na permanentne promene i pruži pomoć sistemima i poslovanju. Konekt doo podržava kompanije na putu digitalne transformacije, kroz razne vidove usluga i servisa koje pružamo. Mi smo kompanija koja pruža kompletno rešenje, od konsaltinga do realizacije u svim segmentima:
1. Infrastruktura (od računarske mreže do data centra);
Konekt nudi preuzimanje kompletne brige o izgradnji a kasnije i održavanju mrežne i serverske infrastrukture u skladu sa stvarnim potrebama kompanije čime obezbeđujemo dodatno vreme za efikasnije i brže poslovanje, a uz kontrolu troškova redovnog poslovanja kroz naš IT Managed servis. Velikim iskustvom i odličnim poznavanjem tehnologija od strane naših stručnjaka, garantujemo optimalno rešenje i za najkompleksnije probleme, uvek vodeći računa o potrebama i mogućnostima Vaše kompanije.
2. IT bezbednost;
Naša usluga obuhvata vrhunsku tehnologiju, stručnu podršku, nadgledanje sistema i brze odgovore!
U zavisnosti od Vaših potreba, nama možete prepustiti sve ili neke od sledećih uloga:
-Upravljanje sistemima za zaštitu od pretnji;
-Upravljanje sistemima za e-mail bezbednost;
-Upravljanje firewall-ovima;
-Odgovore na bezbednosne incidente;
-Enkripcija podataka i linkova
Sama tehnologija nije dovoljna da biste postigli visok nivo bezbednosti. Potrebni su Vam stručnjaci koji razumeju pretnje, znaju da odrede prioritete i kako da odgovore na pretnje. Da bismo mogli efikasno da se borimo sa izazovima, moramo da budemo stalno u toku s novim trendovima napada i da dobro poznajemo sva bezbednosna rešenja koja koristimo.
3. CRM rešenja za poslovanje;
Svedoci smo rastućeg uticaja automatizacije na svim delovima tržišta i sve većem pritisku na kompanije koje ne ulažu u automatizaciju svojih proizvodnih procesa. Iako prelazak na jedan automatizovan sistem predstavlja veliki korak – bez obzira na veličinu kompanije, rešenja kao što su CRM-ovi Konekt doo su napravljena da se što jednostavnije postavi na infrastrukturu i koristi.
Mi pravimo jednostavne interfejs-ove i konfigurabilne prikaze podataka, time garantujemo lako snalaženje, korišćenje i praćenje svih procesa bitnih za kompaniju. Konekt doo objedinjuje CRM, B2B, praćenje rada zaposlenih, upravljanje ljudskim resursima, vođenje projekata i razne izveštaje – BI analitiku i predstavlja upotpunjenu celinu od velikog značaja za razne procese bilo koje kompanije.
4. Industrijski IOT;
IoT pokreće digitalnu transformaciju za intuitivne industrije, izgradnja industrija budućnosti zahteva inovativna rešenja koja donose otvorenost, fleksibilnost i neprevaziđenu povezanost za bezbedan i održiv rad. Naše IoT tehnologije, sa digitalnim uslugama i softverima, mogu da otvore nove poslovne mogućnosti za postrojenja, povećavajući produktivnost i isplativost.
5. E-learning (elektronsko učenje) zaposlenih;
U današnje doba, savremene kompanije znaju da su njihov najznačajniji resurs – ljudi. Usled toga, zaposlenima se često nude paketi beneficija koji će smanjiti fluktuaciju, a tim koji pobeđuje učiniti nepromenjenim! Kao jedan od primarnih zahteva koji zaposleni imaju u svojoj hijerahiji potreba, jeste mogućnost da unaprede i usavrše svoja znanja i veštine. E-učenje je savršen način za to! Ponudite svojim kolegama sadržajne i zanimljive kurseve koji će im pružiti priliku da poboljšaju svoja znanja, a samim tim i kvalitet rada u Vašoj kompaniji. Takođe, na ovaj način ćete pokazati da kompanija iskreno brine o razvoju svojih radnika. Konekt je razvio značajan broj najtraženijih kurseva za poboljšanje produktivnosti zaoslenih Vaše kompanije.
6. Digitalni marketing;
Kvalitetan online nastup podrazumeva primenu različitih tehnika digitalnog marketinga, u skladu sa delatnošću, kao i ciljne grupe određenog biznisa. Digitalni marketing započinje poslovima istraživanja online tržišta koje uključuje otkrivanje snage i prisutnosti konkurencije. Nakon toga, u zavisnosti od izdvojenog odnosno planiranog budžeta i ciljanog tržišta, pravi se strateški plan koji podrazumeva primenu različitih tehnika digitalnog marketinga radi postizanja maksimalnih rezultata.
Zašto digitalna transformacija treba da bude vaš strateški prioritet u 2022. godini?
Iako visoka poslovna efikasnost ili sposobnost da se ispune očekivanja klijenat a mnogo znače, oni često nisu dovoljni da bi se opravdala ulaganja i meseci napornog rada u digitalnu transformaciju.
Da bi objasnili zašto je digitalna transformacija toliko važna, potrebno je više čvrstih dokaza.
Na primer, neke od glavnih prednosti digitalne transformacije leže u:
Boljoj konkurentnosti poslovanja
Konkurentnost je jedan od glavnih razloga za digitalnu transformaciju preduzeća. Savremene kompanije veruje da će njihovi konkurenti iskoristiti prednost nad njima ukoliko ne uspeju da se transformišu.
Usvajanjem tehnološkog pristupa i optimizacijom poslovanja, dobijate konkurentnu prednost i možete osvojiti veći deo tržišta.
- Poboljšano ciljanje i zadovoljstvo korisnika
Digitalni biznisi analiziraju podatke o kupcima, imaju vredne uvide o potrebama klijenata i specifičnostima publike, te u skladu s tim mogu prilagoditi ponudu usluga.
Kao rezultat toga, kompanije koje nude vrhunsko digitalno iskustvo mogu očekivati povećanje stope zadržavanja klijenata i 6 puta bolje zadovoljstvo kupaca, na osnovu istraživanja.
Novi kanali prihoda
Digitalna strategija može pomoći preduzećima da isporuče nove proizvode i otvore nove kanale prihoda. Naime, skoro 50% anketiranih rukovodilaca veruje da će skoro polovina njihovog prihoda biti iz digitalnih kanala do 2022. godine.
Povećana fleksibilnost organizacije
Poslovna agilnost jedan od tri vodeća pokretača digitalne transformacije. Prelazak na agilne procese, kao deo digitalne poslovne strategije, obično vodi ka efikasnijem donošenju odluka i sveukupnoj boljoj organizacionoj fleksibilnosti.
Smanjeni operativni troškovi
Strategije digitalne transformacije mogu smanjiti transakcijske troškove organizacije za 40%. To je uglavnom zbog optimizacije poslovnih performansi i efikasnosti.
Kakvu vrstu uticaja digitalna transformacija može imati na Vaše poslovanje?
Iako su prednosti digitalne transformacije za posao prilično očigledne, ima još toga da se istraži. Ovaj proces je mnogo složeniji nego što se na prvi pogled čini i zahteva promenu za 360 stepeni u više sfera poslovanja.
Postoje 4 ključna aspekta Vašeg poslovanja koji će biti pogođeni u Vašem procesu digitalne transformacije:
Finansijski;
Iako digitalna transformacija obično dovodi do nižih operativnih troškova, dugoročno će postojati i druge stavke troškova za koje bi se organizacija trebalo pripremiti, na primer nove zaposlene, analitiku, cloud hosting, pretplate za SaaS proizvode, itd.
Organizacioni;
Proces digitalne transformacije zahteva snažno vođstvo i podrazumeva uvođenje novih uloga unutar tima. Štaviše, ako izaberete da angažujete nezavisnu kompaniju za digitalne transformacije umesto izgradnje internog tima, moraćete da uspostavite efikasno upravljanje procesima i saradnju između provajdera i Vašeg osoblja na licu mesta.
Operacioni;
Digitalni biznis se oslanja na agilne procese i teži optimizaciji što više internih procesa. Kao rezultat toga, neke uloge bi mogle biti zamenjene, dok će se druge morati prilagoditi novim odgovornostima.
Kulturni;
Digitalni biznisi su obično orijentisani na klijenta. To dovodi do promene vizije proizvoda i ukupne korporativne kulture.
Izgradite svoju strategiju digitalne transformacije
Jedan od glavnih faktora uspešne digitalne transformacije je doslednost. Svaki od koraka koje preduzmete treba da bude sukcesivan i unapred izračunat. Zato je važno imati dobar plan digitalne transformacije.
Danas je svaki posao softverski biznis. Bez obzira na Vaš primarni fokus u industriji, morate pratiti inovacije kako biste bili u toku sa konkurencijom i kako biste zadovoljili sve veće potrebe klijenata modernog doba.
Da biste bili sigurni da je Vaša tranzicija glatka i bez rizika, razmislite o zapošljavanju profesionalne firme za konsultacije I sprovođenje digitalne transformacije na Vaše poslovanje.